Mousse de xocolata, mòmies i aranyes.

Mousse de xocolata, mòmies i aranyes.

Avui us ensenyo el pastís de Mousse de xocolata que vaig fer pels postres de diumenge. Vaig trobar una recepta al blog de La cocina de Loli Dominguez , fàcil i boníssima!

Hoy os enseño el pastel de Mousse de chocolate que hice para los postres de domingo. Encontré una receta en el blog de La cocina de Loli Dominguez , fácil y buenísima!

img_20161016_1724141

(Perdoneu per les fotos però estan fetes amb el mòbil a l’últim moment)

(Perdonad por las fotos pero están hechas con el  móvil en el último momento)

I com no podia quedar amb la mousse sola vaig improvisar unes piruletes en forma de mòmies i aranyetes semblants com les que podreu trobar al mateix blog de La cocina de Loli Dominguez.

Y como no podía quedar solo con el mousse hice de improviso unas piruletas con forma de momia y arañietas parecidas como las que podréis encontrar en el mismo blog de La cocina de Loli Dominguez.

 

img_20161016_1723331

Les piruletes no les vaig fer amb les “galetes negres” (per no dir marques, jiji) amb les que les fa ella perque als peques no els agraden i volia que s’ho poguéssin menjar, les vaig fer amb una xocolatina de xocolata amb llet per això vaig tenir més feina alhora de banyar-les amb el xocolata blanc i després posar la decoració, no queda tan pulit com les seves ja que al ser xocolata vaig haver de tenir cura de que no se’m desféssin.

Las piruletas no las hice con las “galletas negras” ( para no decir marcas, jiji) con las que las hace ella porque a los peques no les gusta y quería que se la pudiesen comer, las hice con una chocolatina de chocolate con leche por lo que tuve más faena en bañarlas con el chocolate blanco y después poner la decoración, no queda tan pulido como las suyas ya que al ser chocolate tenía que tener cuidado ya que se deshacían.

 

img_20161016_1723091

I aquestes son les meves aranyetes, son una feinada però queden molt divertides i van volar totes!

Si feu aquestes receptes triumfareu segur!

Y estas son mis arañitas, son un montón de faena pero quedan muy divertidas y volaron todas!

¡Si hacéis estas recetas triunfaréis seguro!

Responder

