Bossa Van

Ja us vaig comentar que m’encantava aquesta tela…

Ya os comenté que me encantaba esta tela…

IMG_6769

Ara m’he decidit a fer una bossa, amb un patró senzill que m’agrada molt perquè te la mida ideal.

Ahora me he decidido a hacer un bolso, con un patrón sencillo que me gusta mucho porque tiene la mida ideal. 

IMG_6760

He fet contrast de teles amb aquesta tela verda amb unes petites espigues i les tires també verdes, va ser una sort trobar-les del mateix color, queden molt bé amb els colors d’alguns d’aquests cotxes, furgonetes o bicis.

He hecho contraste de telas con esta tela verde con pequeñas espigas y las tiras también en verde, fue una suerte encontrar el mismo color, quedan muy bien con los colores de alguno de estos coches, furgonetas o bicis.

IMG_6764

A l’interior he posat una tela d’un altre verd que també fa joc amb alguns dels elements de la tela de fora i amb la verda. Amb les butxaques de rigor per a poder posar de tot i que quedi tot una mica més ordenadet. I la cremallera amb dos tiradors grans, ideal per a aquest tipus de bosses.

En el interior he puesto una tela de otro verde que también hace juego con algunos de los elementos de la tela de fuera y la tela verde. Con los bolsillos de rigor para poder poner de todo y que quede un poco más ordenado. Y la cremallera con dos grandes tiradores, ideal para este tipo de bolsos.

 

Els detalls de les cremalleres els he fet una mica més grans del que és normal perque volia enganxar tot un dibuix sencer, a que queda millor així?

He tingut una mica de feina al passar per sobre de la cremallera, ja es veu a la bici que hi ha doble puntada perque no m’agafava la tela de darrera, ho volia fer tant a la vora per no tapar amb la puntada el dibuix que se’m va resistir una mica però ho vaig aconseguir.

Los detalles de las cremalleras los he hecho un poco más grande de lo normal porque quería coger un dibujo entero, ¿a que queda mejor así?

Tuve un poco de faena al pasar por sobre de la cremallera, ya se ve en la bici que hay doble puntada porque no cogía la tela de detrás, lo quería hacer tan justo en la orilla para no tapar el dibujo con la puntada que se me resistió un poquito pero lo conseguí.

IMG_6770

Aquí us ensenyo el conjunt, la cartera la podeu veure aquí, estic encantada!!

Espero que us hagi agradat.

Teles: botiga de Valls, he posat estabilitzador a l’interior per a que aguanti la forma i sigui més suau.

Com que avui és dijous, enllaço amb RUMs.

 

Aquí os enseño el conjunto, la cartera la podéis ver aquí,  estoy encantada!! 

Espero que os haya gustado.

Telas: botiga de Valls, he puesto estabilizador en el interior para que aguante la forma y sea más suave.

Como hoy es jueves, enlazo con RUMs.

 

 

Anna

15 comentarios en “Bossa Van

Deja un comentario