Bitlletera Naii

Bitlletera Naii

Fa uns dies a RUMs vaig veure un tutorial per a una bitlletera que havia fet en el diario de Naii, la seva bitlletera Globo. Vaig trobar un tutorial molt ben explicat i m’agradava la forma de la bitlletera pel que va entrar a la carpeta de projectes per a intentar.

Hace unos días en RUMs vi un tutorial para una billetera que había hecho en el diario de Naii, su billetera Globo. Encontré el tutorial muy bien explicado y me gustaba la forma de la billetera por lo que entró en la carpeta de proyectos para intentar.

IMG_6749
Amb el detall dels separadors per a les targetes. Con el detalle de los separadores para terjetas.

Un dia quan estava comprant el pa em vaig trobar que no portava cap moneda, com podia ser si feia dos segons tenia monedes del canvi del super? Per sorpresa, el moneder que m’havia fet feia uns anys a ganxet havia decidit trencar-se i tenia les monedes escampades per tota la bossa!!! Ja em veus rebuscant la bossa per a poder pagar el pa. No podia arreglar-se si no canviava el tancament però volia un canvi pel que em va venir de perles aquest tutorial i dit i fet. En una tarda de enllestit.

Un día cuando estaba comprando el pan me encontré que no llevaba ninguna moneda, ¿cómo podía ser si hacia dos segundos tenía el cambio del super? Por sorpresa, el monedero que me había hecho hacia unos años con ganchillo decidió romperse y tenia las monedas esparcidas por todo el bolso!!! Ya me ves rebuscando por el bolso para poder pagar el pan. No podía arreglarse si no cambiaba el cierre pero quería un cambio por lo que me vino de perlas este tutorial y dicho y hecho. En una tarde listo.

IMG_6750
M’encanta el contrast del verd amb la tela del furgonetes i cotxes del moneder. Me encanta el contraste del verde con la tela de furgos y coches del monedero.

La tela em va agradar només veure-la, tenia que ser meva si o si. Ja tinc altres projectes en ment i mig acabats o sigui que en breu els veureu.

La tela me gustó solo con verla, tenía que ser mía si o si. Ya tengo otros proyectos en mente y medio acabados o sea que en breve los veréis.

IMG_6758

Naii va dir que hi havia un punt critic, no l’hi vaig trobat tant però la seva petita complicació té, no es una costura de 5 minuts. Estic molt contenta amb el resultat, ja estic pensant en fer-ne una altra una mica més ample per a poder posar més targetes  i papers que s’acumulen que no vegis.

Naii dijo que habia un punto critico, no lo encontré tanto pero su pequeña complicación si que la tiene, no es una costura de 5 minutos. Estoy muy contenta con el resultado, ya estoy pensando enhacer otro un poco más ancho para poner más tarjetas y papeles que se acumulan que no veas.

Espero que us hagi agradat,

Espero que os haya gustado,

Anna

 

9 comentarios sobre “Bitlletera Naii

Responder

