Penjoll Tribal

Aquest és el penjoll que vaig fer en el curs de Sylvie Peraud en Con A de Arte. Un dels primers cursos que vaig assistir, m’ho vaig passar tant bé moldejant l’argila que hi he tornat com ja us he explicat en anteriors entrades.

IMG_6725

Aquests dies no he fet molta cosa amb l’argila perquè m’he dedicat a cosir ja que els reis em van portar una nova màquina de cosir i ja sabeu que amb el juguet nou…

Quan em passi el mono de cosir acabaré la resta de coses que encara no he acabat i començaré de noves que tinc moltes idees al cap.

IMG_6726

Els colors son molt vistosos i la tècnica molt entretinguda ja que pots fer volar la teva imaginació.

IMG_6728

Espero que us agradi tant com m’ha a mi.

Anna

IMG_6734

Aquests son els tres penjolls dels que us he parlat aquests dies

 

 

Responder

