Funda per les ulleres

Hola a tots/es!!

Hola a Tod@S!!

Com esteu? Avui m’estrenaré publicant una petita costura al RUMs serà la primera vegada que ensenyo algo a les costureres més experimentades, uiii!!! Quin respecte, ja sé que hi ha mil pifies però crec que si no s’intenta… 

¿Cómo estáis? Hoy me estrenaré publicando una pequeña costura en RUMs será la primera vez que enseño algo a las costureras más experimentadas, uiii!!! Que respeto, ya se que hay mil pifias però creo que si no se intenta…

IMG_6696

 

Buscava per fer alguna cosa facileta i vaig trobar varies opcions per internet però no hi havia patró que m’acabés fent el pes i en aquest cas no el vaig veure tant difícil com per no saber-lo treure. Per tant les mides estan fetes a ull i específiques per les meves ulleres, que son normals. Moltes fundes que vaig veure tenien biés per tot el voltant cosa que en aquell moment no tenia i com que volia aprofitar la tarda i no tenia ganes de sortir a comprar… Vaig provar si me’n sortia canviant una mica la costura i no va quedar gens malament, encara que no estigui massa bé dir-ho jo jejeje

Buscava para hacer alguna cosa facililla y encontré varias opciones por internet pero no encontré ningún patrón que me hiciera tilín y en este caso no lo vi tan difícil para poderlo sacar. Por tanto las medidas están a ojo y específicas para mis gafas, que son normales. Moltes fundes que vi tenían biés por el contorno como no tenía en ese momento y como quería aprovechar la tarde y no tenia ganas de salir a comprar… Prové si me salia canviando un poco la costura y no me quedó nada mal, aunque no esté bien decirlo jejeje

IMG_6692

Amb el fons del campanari més alt de Catalunya. Con el fondo del campanario más alto de Cataluña.

Vaig tenir una mica de dificultat alhora de posar el tancament, no el clip en sí sinó per saber com anava la tira ja que al fer-ho tot girat patia que no el posés al revés o en el lloc que no tocava, després d’una bona estona estudiant la peça vaig decidir posar-ho i que fós el que fós ja tenia el descosidor preparat i per sorprés meva no va caler, casi que toco el sostre del bot que vaig fer al veure que m’havia sortit bé a la primera.

Tuve un poco de dificultad a la hora de poner el cierre, no el clip en sí sino por saber como iba la tira ya que al hacerlo todo girado no las tenía todas de ponerlo bien y no al revés o donde no tocaba, después de un buen rato estudiando la pieza me decidí a ponerla y que fuese lo que quisieses ya que ya tenía el descosedor preparado y por mi sorpresa no lo tuve que usarlo, casi que toco el techo del bote que pegue cuando ví que me salió a la primera.

IMG_6695IMG_6694

Les teles son d’una tenda física de Valls, em quedaven uns retallets i els vaig aprofitar que no es necessitava gaire tela per a fer-ho.

Las telas son de una tienda física, me quedaban unos reltalitos y aproveche que no se necesitaba casi nada de tela para hacerlo.

 

Espero que us hagi agradat, aniré a veure que han penjat per RUMs

Fins aviat!!

Espero que os haya gustado, iré a ver que han colgado por RUMs

Hasta pronto!!

 

Anna

4 comentarios en “Funda per les ulleres

Responder

